FAQ

Zobacz najczęściej zadawane pytania

Masz pytania ? Szukasz odpowiedzi ?

Zajrzyj do naszego systemu pomocy, jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie napisz do nas: biuro@eszydlowski.pl lub skontaktuj się z nami KONTAKT

Zapomniałem loginu/hasła/nie mogę zalogować się do systemu. Co robić?

Jeśli w trakcie logowania zobaczą Państwo poniższy komunikat, oznacza to, że zostało wprowadzone nieprawidłowe hasło lub login.
Nieprawidłowość może polegać na błędnym wpisaniu loginu lub hasła – proszę sprawdzić, czy nie jest wciśnięty na klawiaturze komputera klawisz CAPS LOCK (wielkość liter) i czy nie jest włączona blokada klawiszy numerycznych (NUM LOCK) w przypadku wpisywania w haśle lub loginie cyfr.
Jeśli problem z zalogowaniem jest spowodowany zapomnieniem loginu i/lub hasła, prosimy skontaktować się ze ADMINISTRATOREM SYSTEMU, który dysponuje spisem Państwa loginów oraz może podać Państwu hasło dostępu.

Można również skorzystać z linku ZAPOMNIAŁEM HASŁA. Warunkiem skorzystania z tej funkcji jest podanie loginu oraz wcześniejsze wpisanie w konfiguracji konta adresu mailowego. Panel konfiguracji dostępny jest po zalogowaniu.
Uwaga! Jeżeli adres e-mail nie został wpisany w konfiguracji konta, jedynym sposobem odzyskania hasła jest skontaktowanie się z ADMINISTRATOREM SYSTEMU

Po wpisaniu loginu, klikamy „wyślij” – zostanie wysłana wiadomość, na adres mailowy podany w formularzu rejestracyjnym, zawierająca link ze specjalnym kodem.

Należy kliknąć w podany link, lub przekopiować go do paska adresu przeglądarki i kliknąć przycisk Enter.

Jeżeli kod nie stracił ważności (48 godzin od chwili wysłania), zostanie otwarty widok zmiany hasła.
W polu „login” należy wpisać swój login do konta. W polach „nowe hasło” i „powtórz nowe hasło” należy wpisać nowe ustalone przez siebie hasło.
Po uzupełnieniu wszystkich pól należy potwierdzić zmianę przyciskiem „zmień”.

Od tej chwili będzie można logować się używając nowego hasła.

Produkt nie działa. Co teraz?

Każdy zakupiony w naszym sklepie produkt jest nowy i posiada 2 letnią gwarancję tak więc wszelkie reklamacje związane z wadliwym działaniem produktu lub też uszkodzenia rozpatrywane są na zasadach ogólnych tej że gwarancji. W celu reklamowania produktu skontaktuj się z działem reklamacji wysyłając na adres reklamacje@eszydlowski.pl zgłoszenie reklamacyjne które zawiera:

  1. dane teleadresowe reklamującego
  2. nazwę/typ urządzenia
  3. data oraz numer dowodu zakupu
  4. telefon kontaktowy

Jak wygląda wysyłka?

Produkty w naszym sklepie w większości przypadków są wielkogabarytowe, a sam transport na tego rodzaju urządzenia ustalany jest indywidualnie z kupującym. Wyjątkiem stanowią urządzenia do 20 kg które to wysyłane są za pośrednictwem kuriera bądź odbierane osobiście.

A co z gwarancją?

Na każdy produkt dostępny w naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwarancji (chyba że warunki sporządzonej umowy mówią inaczej). Aby reklamacja była zrealizowana niezbędne jest posiadania dowodu zakupu którego kopię należy wysłać na adres reklamacje@eszydlowski.pl

Realizacja zamówień indywidualnych możliwa ?

Firma stawia na produkcję urządzeń pod specjalne zamówienia, stąd możliwość wyprodukowania sprzętu pod indywidualne zamówienie. Sam proces projektowania oraz produkcji zależny jest od stopnia skomplikowania oraz ilości zamówienia.